Add caption |
2.პროექტის მთავარი იდეა:მოსწავლეების მიერ საკურორტო ადგილების მოძიება, მათი თვისებების აღწერა, სამკურნალო თვისებების გამოკვლევა.
3.პროექტის მიზნები: მოსწავლეები მოიძიებენ საქართველოში არსებულ საკურორტო ადგილებს, მოაწყობენ იქ ექსკურსიებს, გამოიკვლევენ თავისებურებებს, სამკურნალო თვისებებს. დასახავენ სამომავლო გეგმებს, ამ ადგილების უკეთ ათვისების მიზნით.
4.მონაწილეთა ასაკი:კლასები:მე-7, მე-11.
5.ვადები, ხანგრძლივობა: 5თვე.
6.მოსალოდნელი შედეგები, პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეებმა შეიძლება შექმნან ენციკლობედია, პრეზენტაცია, ალბომი, ესეები. ბავშვებს განუვითარდებათ კომუნიკაციის, აზრთა უთიერთგაზიარებისა და შეჯერების, დაკვირვების უნარ-ჩვევა.
7.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:სახელმძღვანელო, ინტერნეტი, ვორდის პროგრამა.
8.პროექტის მსვლელობა: რამოდენიმე თემას შევარჩევთ ბავშვებთან ერთად, მათგან ბავშვები აირჩევენ ერთ თემას. კერძოდ ,,ბუნება ჩვენი მკურნალია''.
9.საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფეთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართული-შექმნიან ესეებს, ჩანახატებს.
ხელოვნება- შექმნიან ალბომებს, დახატავენ.
ქიმია-აიღებენ წყლის სინჯს, გამოიკვლევენ მის ქიმიურ შედგენილობას, ფიზიკურ და ქიმიურ თვისებებს.
ისტორია-გაეცნობიან ამ ადგილების ისტორიულ წარსულს, შეადგენენ რუკებს, ცხრილებს.
გეოგრაფია-განსაზღვრავენ ამ ადგილების გეოგრაფიულ მდებარეობას და დაუკავშირებენ ბუნებრივ თავისებურებებს.
იხილეთ შეფასების რუბრიკა:
4.მონაწილეთა ასაკი:კლასები:მე-7, მე-11.
5.ვადები, ხანგრძლივობა: 5თვე.
6.მოსალოდნელი შედეგები, პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეებმა შეიძლება შექმნან ენციკლობედია, პრეზენტაცია, ალბომი, ესეები. ბავშვებს განუვითარდებათ კომუნიკაციის, აზრთა უთიერთგაზიარებისა და შეჯერების, დაკვირვების უნარ-ჩვევა.
7.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:სახელმძღვანელო, ინტერნეტი, ვორდის პროგრამა.
8.პროექტის მსვლელობა: რამოდენიმე თემას შევარჩევთ ბავშვებთან ერთად, მათგან ბავშვები აირჩევენ ერთ თემას. კერძოდ ,,ბუნება ჩვენი მკურნალია''.
9.საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფეთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართული-შექმნიან ესეებს, ჩანახატებს.
ხელოვნება- შექმნიან ალბომებს, დახატავენ.
ქიმია-აიღებენ წყლის სინჯს, გამოიკვლევენ მის ქიმიურ შედგენილობას, ფიზიკურ და ქიმიურ თვისებებს.
ისტორია-გაეცნობიან ამ ადგილების ისტორიულ წარსულს, შეადგენენ რუკებს, ცხრილებს.
გეოგრაფია-განსაზღვრავენ ამ ადგილების გეოგრაფიულ მდებარეობას და დაუკავშირებენ ბუნებრივ თავისებურებებს.
იხილეთ შეფასების რუბრიკა:
No comments:
Post a Comment